torsdag 25 november 2010

Fint eller fult!?

Tjenixen! Hoppas din dag har varit bra, min har varit alldeles utmärkt bra;-)
ÄNTLIGEN har min 1 månadslånga förkylning/hosta börjat släppa och jag känner att jag börjar få orken tillbaks igen. Så nu är jag/tanten på G igen hihi!
Maken sa för en stund sedan att nu märks det att jag är frisk igen för jag far runt i huset i vanlig ordning som vanligt alltså ett friskhetstecken i hans ögon, hmmm;-)

Efter i jobbet idag for jag till rusta och inhandlade en vit och en rosa plastgran till jobbets två skyltfönster och väl där blev jag såå sugen på en vit plastis även hem till oss och efter ett telefonsamtal till maken och ett ja så slog jag till och köpte hem en också:-)
Så nu ser jag framemot att få upp den i helgen och pynta den i vitt och silver.
Barnen har sina egna julgranar på sina rum som de får klä hur de vill... och det gör de verkligen vill jag lova för man anar knappt att det finns en grön gran bakom allt rysch...

Nej´du nu måste jag gå och lägga mig men vi hörs snart igen!

Kramar Sofia




Tror ni att jag gillar vitt eller? Jag var lite orolig för hur barnen skulle reagera på att vi ska ha en vit plastgran i år istället för en grön kungsgran men den gick hem även hos dem. Åååhh mamma så fin och vit den är sa de...:-)
Vad tycker du? Ful eller snygg?



Åååhhh...vad jag längtar till morgondagen då jag ska julskylta och den här coola granen ska pryda skyltfönstret. Antingen kommer man le och älska mitt "planerade rosa fönster" eller också blir det spyvarning, hehe!

4 kommentarer:

  1. Den rosa vet i hundan om jag skulle vilja ha hemma, men den vitar var super fin. Fast jag är ju tråkig av mig så jag vill nog ha den gamla hedliga riktiga gröna granen.
    Men vem vet efter att fått sett din pyntade gran i år kanske jag ändrar mig till nästa;)

    SvaraRadera
  2. Jag älskar både den rosa och den vita! Skyltfönstret kommer bli så fint! =) Den vita står hemma hos oss oxå! ;) KRAM

    SvaraRadera
  3. Ett helrosa skyltfönster!? Nästan så jag måste göra ett besök hos er redan imorgon! Det låter heeelt underbart för mig som älskar rosa...

    Skulle aldrig få för mig att ha en rosa gran här hemma men i en butik är det tillåtet att go crazy! Det måste vara urroligt att skylta =)

    Kraam kraam och happy friday på er!

    SvaraRadera
  4. Det blir nog superfint, både med den vita och den rosa ; )

    SvaraRadera