fredag 19 november 2010

Sköna fredag!

Heeej fredag! Mmmm vad jag gillar den här veckodagen det är något magiskt med fredagar. Det är mysigt i butiken och alla kunder(nästan alla)kommer in med ett skönt leende på läpparna med en förväntan på en skön helg.
Personligen tycker jag fredagar har blivit ännu bättre sedan barnen kom för nu är de med och tillför glädje och har förväntan på fredagsmyset;-)
Vårt obligatoriska fredagsmys efter kvällsmaten är pepparchips, tacodipp och mängder med coca cola...

Förresten vad bra Idolgänget är i år!! Jag ryser av välbehag när de uppträder och min favorit är Jay!
Har du någon favorit i Idol?

Nej nu ska jag återgå till chipsskålen och sedan blir det natti natti för imorgon är det jobb på Våra Små som gäller.

Trevlig fredagskväll kära bloggvän!

Kraam Sofia




Fredagsstämningen börjar myspysigt...

1 kommentar:

  1. Hej Söta!

    Ja, kräksjukan verkar härja lite här och där :(
    Men vi ska nog klara oss och Hugo börjar redan må lite bättre!

    Jay är helt klart min favvo också. Han är grymt bra!

    Ha nu en bra helg!
    Kram

    SvaraRadera