tisdag 2 november 2010

En regnig Tisdag!

Hej fina, hoppas du har haft en bra dag. Här i Örebro öser regnet ner, suck & stön...
Jag ogillar regn och börjar känna mig smått redo för lite snö snart.
Idag efter jobbet så slängde vi ihop en blåbärspaj som vi har mumsat i oss och nu är syrrans son Lexus 3 år här. Lexus är vår middagsgäst ikväll så ikväll blir det hamburgare med bröd något som alltid uppskattas av kidsen;-)
Nej nu måste jag släppa datorn och vara lite sällskaplig med la familia.

Var rädd om dig, kramar Sofia



Tindra, Neo och jag ogillar regn så idag tröståt vi blåbärspaj, mums vad det är gott!



Min systerson Lexus är hemma hos oss men jag tyckte han log för dåligt på det här fotot och bad honom att skratta lite mer och se på bilden här nedan vad guldklimpen bjöd på...

Åååhh så fick fick moster det här leendet...:-)

1 kommentar: