tisdag 9 november 2010

Tjingeling!



Visst blir man frisk fortare om man sockerchockar kroppen lite *ler*. Som du ser är det något som jag testat på idag (återkommer med information senare)!
Förresten den vita chokladen från Marabou var riktigt söt och god:-)...


Hoppas allt är bra med dig fina bloggvän! Själv har jag varit soffliggandes hela dagen. Min heshet/halsonda har resulterat i både feber och snorighet, SUCK!
Jag är nog väldigt kvinnlig men...när jag blir sjuk då är jag väldigt mycket man,hehe!
Tur att jag sällan är sjuk för resten av familjen för idag har jag varit väldigt ynklig och mannen fick köpa oboy, marshmallows och kanelbullar.
Det sistnämnda uppskattades dock av barnen när de kom hem från skolan:-)
Det var min dag det... vi hörs snart igen och då hoppas jag på en muntrare mama...

Kramar Sofia

Ps Här i Örebro snöar det, snöar det hos dig?

3 kommentarer:

  1. Jo då de snöar hos mig med;)
    Hoppas du kryar på dig snart.
    Har kollat på den där vita chokladen men inte
    vågat köpa den, hade på känn att de skulle vara alldeles för söt för mig.

    SvaraRadera
  2. Nä, vad tråkigt att du blivit sjuk du med! Hoppas verkligen att du blir frisk snabbare än jag! Jag tror kanske at jag är på bättringsvägen nu! Hoppas hoppas!

    Klart att vi måste ordna en bloggträff snart. Får väl bli efter jul för nu är det nog svårt att få ihop nåt när alla har fullt upp.

    Krya på dig nu rara!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nämen, fick just se din nya header!
    SÅ himla snygg såklart!

    SvaraRadera