onsdag 3 november 2010

Kalasförberedelser pågår här!

Hallådär hoppas du har haft en bra dag. Min dag började med hemsk huvudvärk men sedan har det bara blivit bättre och bättre;-)...
Det har varit en trevlig dag på jobbet och därefter har jag och mannen shoppat presenter till vår Neo som fyller 7 år imorgon. Tänk vad galet fort tiden går det känns inte som om det var längesedan han var en liten baby *ler*.
Så imorgon kommer släkten för att uppvakta vår sjuåring, så då blir det fest;-)

När vi gick ut ifrån leksaksbutiken och var på väg hem så passerade vi MQ som hade kundkväll med 20% rabatt på allt i butiken och gissa om vi gick igång:-)
Jag shoppade en jättefin jacka från Bondelid och Jonas hittade lite av varje.
Så nu är jag taggad på att göra detsamma på Våra Små, ha en kundkväll för er kära bloggvänner och facebookvänner med RIKTIGT FINA ERBJUDANDEN;-)...
Nu har jag mkt i huvudet eftersom jag har kalaset imorgon men jag ska sätta ett datum snart och se om vi kan ha en kundkväll i slutet av November för det passar väll bra innan Jul?

Ha det bra så länge så hörs vi snart igen!

Kramar Sofia



Ikväll bjuder jag på bilder på min nya jacka:-)


En söt liten detalj på jackan är den lilla blomman;-)


Min nya fina jacka som jag är såå glad över, shopping makes me happy...

3 kommentarer:

  1. Lite Odd Molly över jackan med detaljerna - jättefin!

    Spännande med kundkväll. Jag kommer!! ;)

    Ha en fin Allhelgonahelg! Kraam Katta

    SvaraRadera
  2. Snygg jacka, å vilken tjej blir inte glad av att handla;)
    Hoppas ni hittade fina presenter till sonen, och att han blev nöjd.
    Ha en trevlig torsdagskväll.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis grattis till lilla (stora) killen:)

    Kikade också in på MQ igår men köpte inget. För trött för att prova:)
    Väldigt fin jacka du köpt.

    Kram Madeleine

    SvaraRadera