torsdag 11 november 2010

Jag är så åtti...

Hej fina i kalla vinter Sverige!
Idag har jag varit tillbaks på jobbet igen och det kändes såå skönt för att jag älskar verkligen kombinationen av arbete & hem alltså inte bara vara hemma...
Vi har skratttat så här hemma i kväll för Jonas (mannen) frågade om tröjan jag har på mig är ny. Jag svarade att det är den och då suckade vår sjuåring högt och mumlade såå åtti...
Jag och Jonas tittade på varandra och sedan på Neo och sa i kör vad sa du? Neo svarade då igen att din tröja är så åtti. Guuud så vi skrattade åt sonens kommentar och så frågade jag så klart vart Neo fått det ifrån och om han vet vad det betyder.
Svaret var att det hade han kommit på själv och allt gammalt och fult är åtti...



En liten kvällshälsning från mig och systersonen Lexus som hälsat på hos oss ikväll och som inte tycker att moster är åtti...:-)

kramar Sofia

4 kommentarer:

  1. Hi hi, vad söt han är din Neo! ;)

    Ha en fin fredag! Kraam kraam

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja själv är jag oxå så åtti och gammal då med andra ord;) Blir nog inga mer pannkakor till Neo de hör jag de:)

    SvaraRadera
  3. Tur att åtti är inne igen då;)

    SvaraRadera
  4. Åh kära nån! Va roligt sagt...

    trevlig fredagskväll

    Kramar från Kungsbacka och Camilla

    SvaraRadera