söndag 27 december 2009

35 år och en dag!

Hallåj! Vilken härlig långhelg det har varit! Hoppas din helg har varit fin!
Imorgon har vi öppet på våra Små som vanligt och då börjar vår MELLANDAGS REA på name it barnkläder!Så då måste du komma och fynda!!
Men idag har vi stängt och jag njuter av ännu en ledig dag...

Jag fyllde ju 35 år igår och det firades ordentligt. Jag uppvaktades på morgonen med frukost på sängen och sång av barnen och maken. Och sedan hade vi en fest på kvällen för de närmaste.
Barnen hade skoj hos mormor och hennes kille Uno så det var helt barnfritt hemma hos oss och det är inte alltför ofta det händer...
Senare på kvällen åkte vi upp på stan och gick på Ritz och visst var det kul men roligast hade vi nog ändå hemma hos oss (så tycker jag nästan alltid att det är)!!

Av Jonas har jag fått en resa till Thailand i 35 års present och nu börjar resan att närma sig och jag har nog lite resfeber den 2 januari så lyfter flyget och det är ju snart!! Men jag ska ta med datorn och försöka blogga regelbundet därifrån, åhh vad jag längtar till värmen! Det är det ända vi pratar om här hemma THAILAND...

Vi hörs snart igen och kanske så ses vi om du kommer in och fyndar imorgon!

Hejsvejs så länge, kram Sofia


Och här är lite bilder från gårdagen. På bilderna ser ni Marie, Sara, Emma, Hanna och Mia.
Syrran Emma fick agera både nagelteknolog och frisör det är bra att hon finns min händiga och piffiga syster..





Jag funderade länge över vad jag skulle bjuda på men efter mkt om och men så valde vi att göra en italiensk buffe med olika sorters salami, parmaskinka och fetaostsallad och ett stort fruktfat. Det kändes rätt och väldigt fräscht efter all fet julmat!

Jag älskar att fylla år och få fina presenter=)! Igår fick jag bla detta av mina fina tjejkompisar...




6 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott.
    Vilka toppenfina presenter och specielt resan. Härligt:)

    Ha en fortsatt mysig sista decembervecka. Kram Madeleine

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott.
    Vad mysigt det är med födelsedagar!
    Kramar Linn

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott!

    Vad hääärligt att åka till Thailand.

    Jag kommer att följa din resa med glädje och nyfikenhet för i mars åker jag med min lilla familj=)...

    Kram mamma Mia

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott din kväll ser ut att ha varit lyckad!
    Kram Annelie H.

    SvaraRadera
  5. Tack,tack... Kramar en trött 35 åring...

    SvaraRadera
  6. Stort grattis på födelsedagen i efterskott!!

    Vilka underbara presenter du fick. Både prylar, upplevelser och presentkort. Tavlan med alla ord var ju helt klockren! =)

    God fortsättning! Kraam /Katta

    SvaraRadera