onsdag 2 december 2009

Vilken start på morgonen!

God morgon min vän!
Hoppas du har sovit gott i natt! Själv har jag sovit alldeles för bra, jag vaknade klockan halv 8 och går normalt upp klockan 6. Så på en halvtimme lyckades jag få upp barnen och få i dem och mig frukost,en snabb dusch,få på mig och dem kläder,brygga kaffe och shoot´sa i mig det och dessutom sminka mig och borsta våra tänder och dessutom slänga sopor och skrapa rutorna på bilen, puhhh det var min morgon!
Så nu sitter jag här på jobbet och mornar mig med en stooor kopp kaffe och en skrynklig morgon feja!


Ha en fin dag,vi i hörs!

Kramar Sofia



Och morgon looken tog jag med mig till jobbet idag! Ja det är jag på bilden men sakta men säkert börjar jag vecklas uti ansiktet så framåt eftermiddagen är jag kanske mig själv igen...





Jag måste dela med mig av en fråga som jag fick från Neo igår. Frågan från min söta sex åring var vad bög är... Jag harklade mig och sa ett annat ord för bög är homosexuell och det betyder att man som kille gillar killar!
Neo satt tyst en stund och så sa han ja,ja då är jag bög för jag gillar ju Kevin!
Nej, nej svarade jag och insåg hur luddig min förklaring var och så fick jag förklara lite bättre men det där med blommor och bin det tar jag i ett senare skede...

1 kommentar:

  1. Barn är underbara med alla sina härliga funderingar!
    Go´kväll //Anne R

    SvaraRadera