onsdag 9 december 2009

Usch för det här vädret!

Hej min vän!
Hoppas allt är bra med dig! Jag är rysligt uttråkad och jag vet att 99% är pga vädret! Nej nu måste snön komma, gud vad jag längtar!
Jag märker till och med på mina barn att de är urform och inte lika spralliga som vanligt.
Jag har inte ngt kul att komma med så jag bjuder på lite funderingar kring skvaller som pågår i tidningsvärlden just nu! Och sedan bjuder jag på lite "äta" bilder för det är vår familj väldigt bra på just nu att prata mat, laga mat och äta mat...

Hehe jag vet att man inte ska vara skadeglad men det finns undantag.
Och det här undantaget heter Anna Anka och för två månader gick hon ut i svensk media och predikade om hur man gör för att behålla sin man och klankade ner på andra kvinnor och speciellt oss Svenska kvinnor.
Anna Anka sa att vi kvinnor förfaller och slutar bry oss om vårt utseende när vi gifter oss/ får barn och vill mannen (.....) så är det bara att ställa upp!
Och så skröt hon om sitt fantastiska äktenskap men nu vill gamle Paul Anka skiljas.
Så Anna får nog fila på en ny äktenskapsteori (kanske lyckas hon med sitt nästa dvs tredje äktenskap)...



Hon är ung,söt,svensk och nybliven tvåbarnsmor. Det är verkligen lätt att känna med och tycka synd om Elin woods när man läser om hur hon blivit bedragen av Tiger.
Och det verkar inte räcka med en kvinna nej här pratar vi om ett tiotal!
Hur har Tiger hunnit med allt, jag menar en krävande karriär och dessutom gift och småbarnsfar?? Nej Elin ta med de små liven och kom heeem till Sverige!




Är du chokladfantast som jag så måste jag rekommendera den här chokladen den är alldeles underbar... Vi på Våra Små äter den nästan varje dag och vi köper denna härliga choklad med crisp på handelsboden.Men VARNING den är väldigt beroendeframkallande!


Idag åts det hamburgare med bröd och pommes till kvällmat. Det uppskattas alltid av barnen speciellt när de får göra sina egna burgare.

2 kommentarer:

  1. Det är helt sant det du skrev om Anna Anka!
    Rätt åt henne!
    Skadeglädle är den enda sanna glädjen eller?
    /Jenny

    SvaraRadera
  2. Ja, det här vädret snacka om att man blir uttråkad,man får tända många värme ljus på kvällen mysigt.Ja Anna Anka vilken kvinna,hur ska det gå för henne nu,hi hi.kram Maria Ringholm

    SvaraRadera