torsdag 24 december 2009

God Jul älskade bloggvänner/kunder!

God Jul min vän hoppas du har det bra och äter alldeles för mycket*ler*
Nu är vi systrar med våra respektive + barn och mamma och pappa samlade.
Jag kan lova att här är det full rulle mkt skratt och även lite gråt...Lexus två år vart livrädd för jultomten!
I år var min man Jonas jultomte och han var en kul tomte... För att få ngn julklapp var man tvungen att sätta sig i hans knä (ngt som mamma och killarna gillade,he,he)!

Jag klädde mig i en ledig kjol för dagen men sitter nu och är så mätt så jag är rädd för att kjolen ska spricka!! Med andra ord så är allt som det ska vara=)!

God Jul än en gång, vi hörs snart igen! Massor av kramar Sofia

Ps bjuder på lite bilder som vanligt...










1 kommentar:

  1. Ni verkar ha haft en toppen skön dag. Vi hade lite svårare att få tag i tomten vi, men Oliwer löste problemet genom att själv klä ut sig till tomte och han gjorde ett toppen jobb.
    Ha en fortsatt trevlig jul. Kram Malin med fami

    SvaraRadera