torsdag 3 december 2009

Nu har jag/ vi varit och fyndat igen...

Hej hopp här kommer en liten kvälls hälsning från mig, hoppas din dag har varit bra!
Min dag har varit bra och den har gått i ett!
Jag och systrarna och Alexandra avslutade kvällen med ett besök på Färg o forms utförsäljning som egentligen startar imorgon.
Jag fyndade två röda julstjärnor för endast 20 kr och lite ljusstakar och ljuslyktor.
Jonas skrattade åt mig när jag kom hem och påpekade att det är bättre att satsa på kvalite än kvantite... Och visst håller jag med min kära man men ljuslyktor medmera kan ett hem aldrig få för mycket av!!
God natt på dig, vi hörs!

Kramar Sofia

Ps Färg o Forms utförsäljning är på kompassen i gamla Experts lokaler,så skynda att fynda du med=)!!



Våra Små bruttorna som gillar att fynda:)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar