tisdag 1 december 2009

Nya härliga nyheter i butiken!

Hej igen...Nu sitter jag här uppkrupen i soffan och bloggar igen efter en liten bloggpaus! Dagarna har gått i ett och jag har inte lyckats få tid till att göra ngt inlägg, men nu så är jag vän med tiden igen... och så bra det känns:-)!
Hoppas din helg har varit fin, min har varit bra men kunde ha varit lite längre.

Jag har precis kollat på desperate h. och serien roar mig lika mycket varje gång.
Det går inte att låta bli att älska de olika karaktärerna! Men nu är det dags för sängen för imorgon kan jag tänka mig att det blir "busy" på Våra Små!
De senaste dagarna har vi slagit in många klappar och fler lär det bli!
Ta hand om dig och sov gott!

Massor av kramar Sofia




Varför alltid vara tradionell vid valet av gosedjur! Nu har vi fått påfyllning av roliga "gosisar" igen!


Kul bestick, en annorlunda julklapp,kanske?!



Nu har vi fått in vimplarna igen och nu i ännu fler färger och storlekar...

Visst är de underbara, söta små väskor perfekt julklapp till söta små tjejer...

3 kommentarer:

  1. Kul med uppdatering. Å jätte bra att du lägger ut bilder på alla nya roliga grejer. Men man saknar priset på dem.
    Väskorna var bra sååååå söta.

    SvaraRadera
  2. Hej Malin!
    Jag vill att bloggen ska vara mysig med bilder och att man ska bli nyfiken på det som kommer in till Våra Små!
    Men fråga gärna om priser så svarar jag!

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Vad kostar besticken?
    Kram Maria

    SvaraRadera