måndag 7 december 2009

En nysning och vips så var helgen över...

Hej go´vänner!
Hoppas du fått en fin start på första dagen i veckan!? Jag har haft en bra dag på Våra Små med härliga kunder och ett trevligt lunchbesök med min rara vän Sara!
Helgen har varit bra men den har passerat alldeles för fort! Lördagen tillbringde jag med famijen på Idrottshuset där AGF hade sin årliga årsavslutning. Den är helt fantastisk med hög musik,ett högt tempo och glada gymnaster i olika åldrar!
Söndagen ägnades åt vila och lek med barnen och så åkte vi upp en sväng på stan och tittade på Charlotte Perrelli och Brolle som uppträdde på stortorget, urmysigt tyckte jag, kallt tyckte Neo, Tindra klagade på att hon inte såg någonting och Jonas tyckte att det klagades för mycket! Tänk att 4 personer kan uppleva samma sak så olika=)!

Jag bjuder på lite bilder i vanlig ordning!
Kramar Sofia


Den här boken kommer att vandra mellan oss tjejer på Våra små nu när Julstressen råder! I förmiddags hade vi besök på våra Små utav "stressdoktorn" som kom in med sin dotter och handlade och vet ni vad... Han tyckte vi var så trevliga så efter de gått så kom de tillbaka med en signerad bok! Tack snälla stressdoktorn det behövs i dessa tider=)!
Boken kommer att bli min sänglektyr de närmaste kvällarna.



Lille Neo tappade sin första tand i lördags och någon timme tappade han den andra!Oj,oj,oj vad han blev stolt! Tindra hade gympauppvisning på Idrottshuset och oj,oj,oj vad vi var stolta... Jag vet inte hur många hundra barn det är som uppträder på Agf:s årliga gympauppvisning år efter år men stolta som tuppar är vi nog alla föräldrar!



Mys med familjen på "O Helga Natt"!

1 kommentar:

  1. haha ja visst är de konstigt att alla kan tycka så olika. Men de var ju tur att du hade en trevlig söndag iallafall.;-)
    Vi missade de på stan för Oliwer hade sin avslutning på gympan då.

    SvaraRadera