fredag 11 december 2009

En kul dag!

Hej hopp!
Hoppas din dag har varit bra! Min dag har varit toppen den började klockan halv 6 imorse för vi skulle på lussefirande klockan 7.
Så nu är jag lagom mör efter att ha jobbat hela dagen och fått känna av julhetsen i butiken, men en bra dag har det varit!
Här nedan kommer lite bilder som vanligt!
Vi hörs snart igen, kram,kram


Imorse klockan 7 fick vi se ett vackert lussetåg i Neos klassrum, Neo valde att vara tomte det här året och han var så fin...(alla barnen var det så klart)!


Idag har en av mina älskade systrar Hanna jobbat med mig på Våra Små. Och vad kul vi har haft...Hanna är delägare i Våra Små men pluggar sista året till röntgensjuksköterka och har en liten tvåårig kille hemma så det är extra kul när Hanna hoppar in, och idag passade det bra för Alexandra och Maria(vb anställda)
hade lussefirande på sina barns dagis=)!


Finns det ngt bättre än att komma hem från jobbet och få maten serverad av älsklingen? Svar:NEJ enligt mig=)


Nej det är inte vad det ser ut som...Jag har inte träffat på Tiger Woods det är bara jag på bilden med våra Smås nyinkomna dockor!



Visst är de fantastiskt söta! Nyinkomna små asiat,afrikan och vita dockor för endast 179:-. Och de luktar så där gott som mina dockor gjorde när jag var liten, förstår du vad jag menar? Om inte så är du välkommen in på Våra Små på en liten "docksniffning)...

1 kommentar:

  1. Gud vilka söta dockor, gillar verkligen deras läppar. Får komma in efter jul och kolla, för jag tror att Thella kommer få minst 3 dockor i julklapp och de klarar hon sig nog på ett tag.
    Så fint med lucia, Oliwer ska hade de kl 15 på måndag. Thella har inte haft något då personalen tyckte de var lite onödigt då de bara är de som sjunger. Är visst bara Thella och en kille till som sjunger på deras samlingar:-)
    Ha en trevlig och skön helg vi hörs. kram malin

    SvaraRadera