torsdag 10 december 2009

Uppklädda för nobelmiddag!

Hej, dagen har varit jätte bra vädret till trots=)! Goa och glada kunder på jobbet och goa glada barn hämtade jag hem från fritids (det är inte alltid de är det)!
Barnens skola hade ordnat en mini nobelmiddag i skolans matsal och bjöd på kyckling, klyftpotatis och ngn god sås som barnen inte riktigt namnet på!
Jag tycker det är så kul när det händer lite oväntade händelser i skolan och det är deras skola toppenbra på=).
Imorgon ska vi upp tidigt för Neo har lussetåg klockan 7 på morgonen och tidigt det är det men det hör ju till!
I vanlig ordning bjuder jag på lite bilder!

Vi höres! Kraam Sofia



Visst är de vackra? Nu har vi fått in tygboxar för de första sakerna! Vissa saker är ju bara så kul att spara...
Ps de kostar bara 139:- (En jätte fin doppresent)

Vi har fått in underbara små tygaskar i rosa och blått som kostar 29:- och de är till för första tanden, så söööta!


Idag var det "nobelmiddag" och invigning av barnens matsal på deras skola så imorse dressade jag upp dem=)!

Neo kom på att ärtsoppan var drickbar,urk!

Spya? Nej ärtsoppa...

Pannkaka och ärtsoppa har intagits ikväll och mums vad gott det är!

4 kommentarer:

  1. Jag har aldrig lämnat någon komentar men nån gång måste bli den första!

    Du har en kul blogg fortsätt att blogga!

    Kramar "brunettmaman"

    SvaraRadera
  2. Vad fina de är mina älskade syskonbarn! Vore kul om ni vågar er över snart igen. Det är ju trots allt flera dagar sedan vi var sjuka;) Ser fram emot imorgon...

    SvaraRadera
  3. Alltid lika kul att läsa din blogg,åå va fina barnen var i dag!pannkakan ser ut som en spya ha ha.kram Maria

    SvaraRadera
  4. Usch och fy HUR kan ni äta ärtsoppa, får kväljningar bara av att se den.
    Himla fin klänning Tindra hade på sig, hur fin som helst,.

    SvaraRadera