torsdag 17 december 2009

Lite fräscha nyheter och en lite julkramar!

Hallådär, nu var det ett tag sedan jag uppdaterade bloggen och jag har tre anledningar till det! Den första är en kraschad dator hemma(den går ej att starta upp och det hände efter att mina kära barn använt den, hmmm).
Den andra är att jag slarvat bort sladden till kameran så att jag inte kan överföra bilder här på jobbet(jobbets dator accepterar inte mitt minneskort) och jag tycker att blogga utan bilder är totalt meningslöst!
Och min tredje och främsta anledning är min största fiende tiden...Det är mkt på jobbet,massor av julavslutningar utanför jobbet mm! Ja`du känner nog igen dig!?
Så nu kommer det inte att bli några dagliga uppdateringar här innan Jul men snart är jag på G...igen=)!

Kramar i massor från "stressiga maman"

3 kommentarer:

  1. God Jul på dig och tack för en undrhållande blogg:)... Hoppas du är tillbaks snart//stressiga maman nr 1

    SvaraRadera
  2. hejsan, nice blogg!:)

    kolla min är suupergullig(a'

    rosaefint.blogg.se

    SvaraRadera
  3. God jul på er och gott nytt år om vi inte se eller hörs innan.
    Stressa inte ihjäl dig nu innan julen är avklarad. KRam malin med familj.

    SvaraRadera