onsdag 30 december 2009

Lite funderingar!

Hej alla rara (om du inte är rar så får du läsa ändå)!

Vad härligt det är med så många helger, imorgon är det dags igen!
Våra mellandagar har varit underbara, fullt med kunder i butiken nästintill julrusch!
det är härligt att ni trotsar kylan ingen kan säga att vi örebroare är klena, skratt!

Idag har jag jobbat halvdag och därefter hann jag med en klippning och nu är jag hemma och myser med barnen. Samtidigt som jag tvättar och förbereder inför vår Thailandresa!
På tal om Thailand jag har ju som jag nämnt tidigare tänkt blogga därifrån men då undrar jag vad som är det bästa alternativet mobilbloggning eller ska jag skaffa mig ett trådlöst abonnemang till min bärbara dator? ngn som har erfarenhet av bloggning från utlandet. Eller kanske ska jag besöka internetcafeér men frågan är om det finns på de småöar vi ska till?
Skriv gärna ner lite tips!?

Jag måste även dela med mig av en fråga som jag fick från min sexåring precis, han undrade om jag fanns förr i tiden och när jag frågade vad han menade med förr i tiden så svarade han när dinousarierna levde...
När jag svarade att jag inte fanns då undrade han om mormor levde på den tiden...
Barn är underbara med alla funderingar *ler*!

Nej nu ska jag umgås med lafamilia igen men vi hörs snart! kram, kram



Vad lyxigt det är att få håret tvättat och bli fixad i håret...




Bilder på min duktiga frisör Hanna och hennes fina salong Fåfäng... Har du ingen favorit frisör så ska du absolut prova att klippa dig på Fåfäng(Köpmangatan)...



Ikväll har jag och barnen och min pappa slafsat i oss varsin pizza.
Man kan säga att jag laddar upp mig inför sol och bad i Thailand:-)

3 kommentarer:

  1. Alltid lika trevligt att ses, ha det så jättebra utomlands nu:) Kram Kram

    SvaraRadera
  2. När vi var Egypten,det är jätte dyrt att med tråd löst,de brukar ha internet vid hotellen som du säkert får låna för en billig penning,Hoppas ni får det toppen semester!!!!! kaaaaam M,Ringholm

    SvaraRadera
  3. Tack Hannah och detsamma det är alltid lika trevligt att träffa dig:-)

    Och tack för tipset Maria. Jonas såg mitt inlägg igår kväll och sa precis som du (jag förstod nog inte riktigt hur dyrt det varmed mobilt bredaband utomlands)!
    Hursomhelst tack för tipset och hoppas vi kan ses så fort vi kommer hem!
    Hälsa grabbarna!!
    Kramar i massor Sofia

    SvaraRadera