fredag 25 december 2009

Juldagen i all sin glans...

Go´kväll i stugorna! Idag har jag nog haft den slappaste dagen på året! Vi har suttit/legat i soffan mest hela dagen.
Några undantag har gjorts för att få något i magen och så åkte jag och syrran Hanna till ett obemannat solarium för att få lite färg. Jag solade ståendes i ett turbo solarium och det tyckte jag var lite spännande (så lättroad är jag).

Imorgon fyller jag 35 år och det kommer jag att fira med mina allra närmaste hemma hos oss och sedan kommer vi nog gå på Ritz för att svänga våra lurviga...

Barnen fick varsitt Nintendo DSI i julklapp så de är nästintill okontaktbara och titt som tätt är även Jonas det för då lånar han deras. HMmmm hoppas det bara är nyhetens behag annars får vi/jag nog sätta upp lite spelregler=)!

Nej`nu ska jag och Neo gå och bada lite men vi hörs snart igen!


Kramar i massor...



Bildbevis från vår slappardag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar