söndag 8 augusti 2010

Kolmården en trevlig lördagsutflykt!

Tjingeling fina vänner!

Hoppas ni har haft en bra helg och ser fram emot en ny vecka!
Personligen så tycker jag att kommande vecka ska bli såå skön för imorgon klockan 9 börjar Neo på fotbollsskola och det blir bra för hela familjen att få gå upp i tid och börja gå till sängs i tid. För det har det verkligen varit sisådär med den här sommaren...
På torsdags börjar höstens största (svenska) inredningsmässa Formex, Älvsjö.
Den varar i 4 dagar och på torsdagen kommer jag att stå i Färg & forms barn monter och jobba så då får du gärna komma in och säga hej om du är där:-)!
Resten av dagarna kommer att gå åt till att göra inköp till min och syrrornas barnvagnsbutik Våra Små och det ska bli såå kul att se allt fint och beställa in alla nyheter till butiken. Jag älskar att gå på mässor och få inspiration;-)

Igår när familjen klev upp var vi helt inställda på Skara Sommarland med efter att ha tittat på väderprognosen över Skara och efter att vi började frysa på tanken av att gå i badkläder så ändrade vi oss och åkte till Norrköping, Kolmården istället.
Det blev en toppen dag för hela familjen och vi fick se många skojiga djur. Eftersom att inte vädret var tipp topp så var alla djur framme och orkade röra på sig!

Jag bjuder på lite bilder här nedan från gårdagen!

Ha det gott så hörs vi snart igen, kramen Sofia










Efter en fantastisk delfinshow sprang vi på en karusell som barnen bara var tvugna att åka;-)...

3 kommentarer:

  1. Nellie tackar så mycket för den fina dockan som hon vann! Jag tänkte tacka dig personligen men du hann svischa iväg på cykeln precis när jag skulle gå in i er affär... :)
    //Elin

    SvaraRadera
  2. Hej Elin!
    Hoppas Nellie gillar dockan;-)
    Jag tror mig veta vem du är men säg gärna till nästa gång ni är inne på Våra Små!

    Kramar nyfikna maman...

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt, älskar Kolmården! ; )

    SvaraRadera