fredag 6 augusti 2010

Våra Små kommer med skvaller före hänt extra;-)


I förgår hade statoil brändåsen fin besök av inte mindre än prins Carl Philip och hans flickvän Sofia (bra namnval). Först kom prinsens flickvän Sofia in och en bekant till mig tänkte att det var en snygg tjej:-).
Efter ett tag kom inte mindre än en kepsklädd prins Carl Philip in och vet ni vad de gjorde!! De ställde sig och läste i tidningshyllan och skrattade...
Så nu vet vi det att kungabarnen bryr sig inte om det som står i tidningarna om dem utan de skrattar!

Ha en fin kväll så hörs vi! Kramar "Våra Smås hänt x-tra Sofia"

4 kommentarer:

  1. Åhhh vilket härligt skvaller för mig som älskar kungligheterna...haha. Jag hade nog kommit av mig helt om de hade kommit in när jag varit där. Du skulle ha tagit enmobilbild lite diskret och skickat till Hänt extra...haha

    Sköt om dig.

    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  2. Så himla coolt... hade varit häftigt att se! Såg du dem också eller bara din vän? Hoppas allt är bra!
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Tyvärr så hade inte jag turen att se dem utan det var min vän som såg dem.

    Ha en bra dag tjejer:-)!

    Kramar Sofia

    SvaraRadera
  4. Kan ju hälsa från mig som jobbade i kassan den dagen att Prinsen och Sofia inte bara är snygga båda två, utan också väldigt trevliga! =)

    SvaraRadera