tisdag 10 augusti 2010

Njuter av mina sista semesterdagar!

Hej finaste blogg-vänner!

Hoppas ni har haft en fin dag! Jag har varit på Neos fotbollskola på förmiddagen och efter det blev vi bjudna på en fantastiskt god räkpaj hos min vän Pernilla och våra barn fick leka av sig lite.
Därefter håll i hatten så sprang jag tre km spåret tillsammans med syrran Hanna och vår vän och granne Malin och det var vår tredje tur sedan i lördags... (och denna gång var jag knappt andfådd, hihi!

När vi kom hem från spåret så hade min älskade man börjat med kvällsmaten vilket blev grillat och så blev det bokning av hotell på de olika öar vi ska besöka i Thailand.
Ibland är livet bra underbart *blink*, *blink*...

Nej nu ska jag gå och möta John Blund för imorgon blir det en ny fotbollsdag;-)

Var rädd om dig kära vän du är bäst;-)...

Kram Sofia




Finns det något bättre som kvinna/mamma än att bli serverad god mat av sin man;-)
Love is in the air...



Härliga grillspett med potatisgratäng och annat gott tillbehör har intagits ikväll, mums!!



Här satt vi en lååång stund ikväll inklämda i Tindras rum på ca 12 kvm 4 vuxna och tre barn framför datorn och bokade vår semester i Thailand i Januari. På bilden ser du min syster Hanna och hennes man Marcus. Vårt trevliga ressällskap:-)...



Tindra och Neo tröttnade på vår Thailands planering och typ somnade...



Lexus tröttnade även han på vårt Thailand tjat och började leka med bratz...

6 kommentarer:

  1. Härligt med semesterplaner! Kram Ebbes mamma

    SvaraRadera
  2. Härligt att åka till Thailand!! :-)
    Vilka öar ska Ni åka till?? Vill gärna få lite tips nämligen..
    Det är med andra ord dags att börja boka redan nu om man ska åka i vinter?

    SvaraRadera
  3. Hej
    Jag undrar om ni får in något av det nya Nova star på Våra små? upp till vilka storlekar? Det jag är mest intresserad av är framförallt de randiga tröjorna o den svarta tröjan. Annars beställer jag i någon webshop, men alltid roligare att shoppa i butik.

    Mvh Sara

    SvaraRadera
  4. Hej anonym:-)!
    De ställen och öar som vi kommer att besöka är Bangkok, Aonang, Koh Mook, Koh Lipe, Phuket och en pytte, pytte ö som jag ej minns namnet på men lovar att återkomma med namnet...

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Hej Sara!

    Vi väntar och väntar på höstens Nova star kollektion och förhoppningsvis så kommer de in den här veckan;-)
    Vi tar in kläder upp till stlk 98 cl till butiken och därefter så kan man lägga en beställning så tar vi hem kläder i valfri storlek.
    Förut fanns Ns kläderna endast upp till stlk 122 cl men numera finns de ända pp till stlk 150!

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  6. Okej, vad synd. Hade gärna velat ha större storlekar men tycker storlekshoppen är enorma och därför hade jag velat se skillnaderna irl. Men jag får väl chansa och beställa ifrån någonstans. Tråkigt att ni inte tar in större eftersom Nova star är ett så underbart märke och även riktar sig till äldre.

    /Sara

    SvaraRadera