söndag 22 augusti 2010

Nova stars fina höstnyheter!

Heeej min vän hoppas din helg har varit underbar! Min har gått i 180km/tim känns det som...
Idag har vi varit uppe med tuppen för att Neo har spelat poolspel och därefter har dagen gått för runt!
Jag har lagt ut lite bilder på allt höstnytt från Nova star som har ramlat in på Våra Små nu i veckan. Jag tycker att allt är alldeles underbart och det bästa är att nu finns kläderna ända upp till stlk 150 cl (tidigare gick de upp till 122).
Så nu är det inte bara sonen som har kläderna utan jag har även köpt hem en heldel till dottern Tindra 9 år:-)!

Hood-tröjorna och jeansen har bland den bästa kvalitèn som finns på barnkläder det kan jag gå i god för. Innan jag började köpa Nova star jeans till sonen så hade han sönder minst ett par jeans i månaden och alltid på knäna.
Men tack vare det kraftiga jeanstyget som NS har så har han fortfarande inte lyckats, hihi!

Ha en fin söndagskväll;-)!

Vi höres, kramar Sofia













4 kommentarer:

  1. Såå mycket fint!

    Vad kostar de randiga tröjorna?

    Kram Mysan

    SvaraRadera
  2. Åh, jag DÖR så mycket fint! Helt klart favoritmärket! Måste komma in och kolla snarast!

    Sköt om dig rara!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Mysan tröjorna kostar 225 kr:-)
    Och Blondetty du är så välkommen in och du kommer nästan att dö *fniss*

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Oj så snygg höstkollektion. Kram Skåningarna E & S

    SvaraRadera