lördag 2 maj 2009

Besök från Floda!


vilken härlig dag!! jag tycker livet leker när solen kommer fram...
När vi har det slaskigt,regnigt,snöigt och kallt då känner jag alltid att jag är född i fel land men nu...släng er i väggen länder som Thailand, he,he!

Idag har vi varit ute mest hela dagen och bara njutit av den underbara gula fläcken på himmelen!
Vi har även träffat mammas särbo Unos son och hans tjej för första gången på 9 år!!
Unos son skojade och frågade om vi var hans plastsystrar, skratt... ja varför inte...
det är kul för oss systrar med en bonusbror!
Anledningen till att vi inte setts tidigare är att Uno och vår mamma träffades efter vi flyttat hemifrån och Uno och hans vuxna söner bor i Floda!
Men, det var ett trevligt besök och vi kommer garanterat ses igen!!

Ikväll har vi käkat kinamat och bara "soffat" oss framför tv:n det är livskvalitè tycker en trött mamma som jag=)!

Jag och Jonas har fått ett nytt beroende under veckan och det beroendet är Ben & Jerry glass, har du inte provat den så köp den och njuuut!
Vi har redan hunnit med tre olika smaker och de har alla varit helt galet goda!

1 kommentar:

  1. Ville bara säga att jag provat alla Ben & Jerry's smaker...Cookie dough, Cherry Garcia &
    Raspberry Rapsody är mina favoriter. Jag trycker i mig ett paket Ben & Jerry varje vecka.
    Mvh
    Kristina (Hannas kompis och tillika Glassoman)

    SvaraRadera