onsdag 6 maj 2009

Idag har det gått åt många koppar kaffe!!


Puuuh! Vad skönt att det är kväll och snart dags för sängen...
Jag älskar verkligen att sova och det har jag alltid gjort men det gick upp för mig ordentligt när jag blev mamma.
Mina minnen av barnens första år är självklart underbara men jag minns också paniken över om jag någonsin skulle få sova en hel natt igen eller få sovmorgon!
Tack och lov så sover mina barn hela nätter sedan lång tid tillbaka!
Men nu har Tindra varit hostig ett par nätter och det märks även på mig som är tröttare än vanligt.

Det är även galet mycket just nu med jobb och föräldramöten och gympaavslutningar, utvecklingssamtal och sommarfester på skola/dagis!
Jag skulle lätt kunna vara hemmafru i Majmånad utan att känna mig det minsta uttråkad!
Ikväll efter jobbet fick jag kasta mig i bilen för att åka på Tindras föräldramöte och det blev till och med mycket rörande så vi mammor fick nog alla en skvätt av tårar i ögonen.
Anledningen till det var att barnens underbara fröken skulle beskriva hur underbara våra barn är och blev så rörd att hon brast ut i gråt!! Ja, det är sant! Mer engagerad fröken än Tindras går nog inte att få!
Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon ska jag vara med Tindra och skjutsa till en
bondgård som hennes klass ska besöka.
Jag uppdaterar om vad som händer på bondgården imorgon och jag lovar att hälsa alla kossor från er=)))!

Go`kväll hälningar Sofia

1 kommentar:

  1. Ja trött tycker jag man går omkring och är jämt. Men jag har inte lärt mig dricka kaffe än å försöker dra ner på colan. Så de blir till att sova för min del. God natt och ha så skoj med kossorna imorgon

    SvaraRadera