tisdag 19 maj 2009

Neos sköna kommentar...


För ett par dagar sedan så fick Neo en tröja med BMW på av pappa Jonas.
Han gick omkring med den stolt som en tupp. Jag frågade då min lilla älskling om han också ska bli bilhandlare när han blir stor? Neo tänkte en stund sedan svarade han blixtsnabbt -Nej jag ska handla med tjejer istället för bilar! Och så skrek han till sin storasyster Tindra,-vet du vad jag ska bli när jag blir stor? Jag ska handla med brudar!!
Ändå gången man kan tycka det är sött med en sådann kommentar och det är från en 5,5åring som inte fattar dess innerbörd:)!

1 kommentar:

  1. Emmas vän Johan26 maj 2009 kl. 08:05

    haha. det här var rent utsagt lovely. jag tror du får leta på pluto eller möjligen saturnus för att hitta en skönare 5.5 åring i vårt planetsystem.

    hur skönt var inte detta bubbel om brudhandel, vilken lirare! du kan skatta dig lycklig som har en sån sköning till grabb i ditt hus.

    Bra blogg förresten, mycket läsvärd!

    SvaraRadera