måndag 5 oktober 2009

En fin måndag!

Jag med min gulliga kompis Pernilla hemma hos syster Emma på lördagskvällen!(Vi gick på öppna förskolan när det begav sig med våra pojkar och nu går de i samma förskoleklass=)!


Hej min vän!
Hoppas allt är bra med dig och att du har överlevt måndagen=).
Anledningen till att jag skrev så är att jag alltid är trött på måndagar, de är min absolut tröttaste veckodag. Det handlar väll om omställningen från sovmorgon till tidig morgon och oftaste så blir det ju senare kvällar på helgen...
Den här helgen hade vi tjejfest så nu är jag ännu tröttare än vanligt=).
Men det var kul att få fnissa lite med tjejerna så nu har jag fått min dos av lite egen tid för ett bra tag framöver!

Vi har även haft en fin dag på Våra Små idag lite nya varor med en jämn ström av kunder! Jag lovade ju tidigare att visa bam bams fina produkter och de kan du se här ovan + lite annat nyinkommet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar