tisdag 27 oktober 2009

Ibland en clown och ibland allvarlig!


Hej min vän!
Hoppas allt är bra med dig! Här är allt bra, sitter här i soffan och väntar på att desperata hemmafruar ska börja=).

Bilden ovan är på vår lille clown Neo som oftast är full av bus. Här har han proppat i sig en hel mumsmums när vi fikade idag. Men ibland kan även den lille clownen vara allvarlig och dela med sig av sina funderingar (oftast kommer de vid go`natt kramen).
Och ikväll sa Neo med allvar i sin röst och blick följande... -mamma du måste vara rädd om dig! Men vad menar du med det sa jag lite förbryllat?! Jo så att du inte dör om det blir krig sa min lilla 6 åring med tårar i ögonen.
Jag lovar att inte dö i krig sa jag och pussade min lilleman, bra fick jag till svar och Neos sken upp och så kunde vi god natt pussas som vanligt=)...

Vad underbart det är med barn och alla deras funderingar det ploppar upp nya funderingar varje dag!

Kram från en som älskar att vara mamma!

1 kommentar:

  1. Ja de tänker rätt mycket de där små liven. Men bra goa är de;-)

    SvaraRadera