torsdag 29 oktober 2009

Hej min fina vän!
Hoppas din dag har varit fin och att du inte går under av kylan=)!
men visst är det lite mysigt ändå man vet ju vad som väntar,snart så är det full rulle med adventsbestyr och alla härliga storhelger är snart här...
Sedan jag fick barn så har julen blivit sådär fantastisk igen med tomten,julklappar,Kalle osv!

Idag började dagen med ett trevligt fikamöte med två från företaget färg och form.
Det är Färg och form som gör alla fina saker med moln som vi har tex bäddset,lampor, haklappar, necessärer, panellängder mm! Och i morgon kommer vi få in förvaringslådor med molnen på och de är bara sååå underbara=)!

när jag kom hem idag så fick vi hemleverans från handla24.se och vi blev lika nöjda den här gången som den första! Barnen tyckte det var jättespännande och gick otåligt och väntade på att tv4.se skulle komma. Jag påpekade att det var handla24.se men det gick inte in! Så jag kan tänka mig hur det låter när de berättar för kompisar och lärare att tv4.se varit hemma hos oss, skratt!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kram Sofia


Mysig morgonträff med färg och form =)


Andra gången vi fick leverans från handla24.se och jag blev lika nöjd den här gången=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar