torsdag 8 oktober 2009

Mixad dag!

Den här torsdagen har varit fylld av fnitter hos oss på Våra små!
Vi har vår gamla granne Hanna som pryo hos oss på Våra Små och det är jätte mysigt!
Jag har inte sett Hanna sedan hon var 3-4 år och nu går hon i nian. När min mamma och pappa skilde sig så bodde de grannar under ett par år (en ganska så lycklig skilsmässa om det nu finns sådanna...)men när pappa sålde sitt hus så flyttade Hanna och hennes familj in).
Jag, Alex och Hanna åt lunch tillsammans idag och då frågade jag Hanna om vad man gör nuförtiden som femtonåring i Kumla. Hanna svarade glatt vad hon gjorde och det var fotboll, plugg mm! Och så började jag och Alex minnas vad vi gjorde och det var då allt fnitter uppkom=)))! Vi drog snabbt slutsatsen att vår pryo är en mogen och ansvarsfull 15-åring och vi var inte likna mogna...!

Efter jobbet åkte jag blixtsnabbt till fritis och hämtade barnen och därefter så åkte vi till Lek och buslandet och där har vi haft kul i 3 timmar! Så nu sover barnen sött och jag sover nästan (kl 21.02).
Nej nu måste jag umgås med Jonas och släppa min kära dator!

Vi hörs! Massor av kramar S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar