torsdag 22 oktober 2009

Nyheter!

Ammningskuddar i lite roligare design finns nu även på Våra Små!
En ammningskudde ska kunna ligga i ett vardagsrum som en del av inredningen tycker jag och nu har vi hittat enfärgade kuddar i jordfärger men även lite roliga i glada färger som den Emma visar upp på bilden=)!

alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5395325417708145186" />

Igår kom de in genom dörren på Våra Små och de välkomnades med kramar och komplimanger... Nu finns de här "trend åkpåsarna" från Buppa brand!
alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5395324487769991858" />



Säga vad man vill om mig men en värdelös kamera har jag och jag är ingen mästerfotograf! Men, de här filtarna från Mannerstål är helt underbara (i verkligheten)i vagn, vagga. De har en sida av bomull och den andra sidan består av härlig fleece!

Karin Mannerståls nya motiv på förvaringsboxar finns nu hos oss=)!
(Vi har även fått in de "vanliga" dvs polis,indianflicka,pirat och prinsessa).
Jag vet att jag tjatar men jag måste skriva det igen...Förvaringsboxar är snygga och gör att det blir enklare att hålla ordning.

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga färger det är på åkpåsarna och amningskuddarna. Man blir lite sugen på bebisar när man ser dem.....

    Vill oxå påpeka att du och Emma är jättefina på bilderna, Kram Kristina

    SvaraRadera
  2. ÅH, vilka fina färger på åkpåsarna! Vad kostar dem?

    // Malou

    SvaraRadera