fredag 2 oktober 2009

Sämre service i stockholms barnbutiker än i Örebro?



Go´kväll! Hoppas du har en fin fredagskväll!
Jag och Tindra har mys med chips, dipp och cola framför tv:n.
Mannen är ute på stan med sina killkompisar och Neo slocknade i soffan runt kl 20.
Så nu är det bara vi tjejer kvar och snart kommer nog Tindra slockna i soffan också för nu har "pratet" avtagit och hon har "stillblick".
Så vad gör jag då nu när Idol är slut och allt, jo jag gluttar i olika bloggar varav jag hamnade inne på Linda Rosings blogg!
Och då såg jag att hon köpt en jeansbugaboo (som jag visade bilder på tidigare i veckan)och den var omonterad i kartong.
Tydligen är det sällsynt att Stockholmsbutiker monterar vagnar, de säljer vagnen i kartong och så får kunden göra monteringsjobbet!!
Snacka om dålig service! Jag skulle aldrig ha mage och ta betalt och överlämna en dyr vagn i kartong!!

God natt på dig! Kraam Sofia

1 kommentar:

  1. Nej gud så dumt, inte orkar man som högravid eller nyförlöst pussla ihop en vagn. Nu kanske de inte är så svårt men ändå. Håller med dig i allt en så dyr vagn vill man få hem klar för nerbäddning av barn.

    SvaraRadera