måndag 26 oktober 2009

En rörig dag!

Hej min vän!
Oj vilken dag det har varit idag! Eftersom det precis har varit löning har vi haft fullt av kunder under dagen=)! Och dessutom har min dotter Tindra varit med och hjälpt mamma på jobbet!
Igår kom vi på att det var studiedag idag och då ville Tindra följa med mig till jobbet hon älskar det) och Neo valde att vara hos sin kompis Kevin och leka hela dagen
(kevin har en underbar mamma som tycker jag räddar hennes dag när hon får låna Neo=)).
Så dagen har varit bra men jag är väldigt trött i huvudet ikväll för min kära dotter har talat med ´mig hela dagen och ställt frågor samtidigt som jag försökt att ta hand om er kunder!
Och så min kära kollega Alexandra påpekade glatt för mig att jag blivit gråhårig...
Suck... säger jag som är en aningen fåfäng och fick stressa iväg till kicks efter jobbet och färga utväxten ikväll!
Tack Alexandra för det påpekandet när jag egentligen bara behövt ligga på soffan i kväll!!

Tindra står och inväntar kunder så att hon kan kränga några barnvagnar...
`Som belöning för allt barnarbete som Tindra utförde idag bjöd jag min kära dotter på två fikapauser och här på bilden var vi på väg att inta kebab tallrik till lunch=)

Ja ni ser själva hur hon står här våra smås kära Alexandra men hon är inte alltid så här kärvänlig som idag när hon sa att jag börjar bli gråhårig... Är det de rätta att säga om man vill ha löneförhöjning?!

2 kommentarer:

  1. nja du får nog ta och byta ut den "otrevliga" personalen mot en mycket yngre och pratgladare:-)

    SvaraRadera
  2. Ha,ha ja du syftar på dig själv försår jag, ung och pratglad=))!
    Nej Alexandra vill vi aldrig byta ut hon är helt fantastisk (förutom när hon säger att jag är gråhårig)*ler*
    Kram sofia

    SvaraRadera