lördag 31 oktober 2009

Sjukdom,halloween,kyrkogården och fix!

Min fina familj på kyrkogården



Fixade till det lite här hemma!

Alla läskiga monster som dykt upp under kvällen har fått godis...
Hej min vän!
Hoppas allt är bra med dig och att du haft och har en fin helg!
Här hemma hägrar feber och en släng av magsjuka=(! Neo har haft jätte hög feber men är bättre idag. Han har däremot haft diarrè idag och stackars Tindra har mått illa och spytt en gång under dagen. Så vi har hållt oss hemma och tagit det lungt förutom ett kort besök på längbrokyrkogård då vi tände ljus för våra anhöriga som vilar där (Jonas mamma och barnens farbror)! Det är alltid så vackert på kyrkogården vid den här tiden alla ljus och alla blommor!

Jag har även pysslat till det här hemma med lite av Ernst kirchsteiger vackra "ljussaker" och tyckte det blev riktigt bra=)!

Sedan har vi självklart fått besök av några monse/spöken som vi bjudit på godis av rädsla för äggpulning!!Neo och Tindra är dock väldigt missnöjda för de förväntade sig att fler barn skulle knacka på dörren...

Kramar spök mamman...

2 kommentarer:

  1. Oj då stackarna hoppas ni vuxna slipper bli smittade. Här hemma är de Thella som står för febern. Hon hade 38,8 idag när vi precis skulle åka iväg på en 30 årsfika. Fick bli en snabb sån och nu ikväll har febern bara blivit högre och högre. Några monster har vi däremot inte sett röken av, tror inte de törs komma så här nära skogen ;-) Lika bra de för då får jag knappra på mitt godis i fred;-)

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar ljuskrona var har du köpt den?
    Kram Stina

    SvaraRadera