lördag 10 oktober 2009

Fredagskvällen tillbringades med tjocka släkten!

Hej på dig!
Hoppas du har haft en fin fredagskväll och en härlig lördag!
Igår kväll var jag,jonas och barnen + syster Emma och hennes Tobbe hemma hos syrran Hanna och Marcus och sist och minst Lexus 2 år!
Vi åt tillsammans och tittade på idol. Det skrattas och stimmas alltid mycket när vi kommer ihop och det gjordes så även igår=).
Hannas och min man skrattade gott åt våra mysdressar som vi mös runt i! Vi tyckte vi hade gjort världens kap(hittat mysdresser i velour på Spirit för endast 249:-).
Jag har köpt två, det är lika bra att passa på!!
Vår lilla Neo 6 år slocknade som vanligt vid kl 20, hur han än kämpar för att hålla sig vaken så somnar han alltid vid kl 20 (det blir bra i tonåren)...

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Massor av kramar











7 kommentarer:

  1. En sån mysdress måste jag köpa!
    Hälsningar Jessika

    SvaraRadera
  2. Vart är Neos tröja ifrån?

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du tycker Neos tröja är fin! Jag kan glädja dig med att den är från HM och kostade ca 60 kr!!
    Kram Sofia

    Och till dig Jessika
    Velourdressen fanns i massor av olika färger!
    Så skynda och fynda:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. vilka fina mysdresser!! var ligger spirit i örebro förresten??

    SvaraRadera
  5. På Köpmangatan mittemot gina tricot!
    Kram S

    SvaraRadera
  6. Jag tyckte iaf att era mysisar va jättefina! Lite Hollywoodfruar över det hela :) //Hannah

    SvaraRadera
  7. Vad du är rolig Hannah!!
    Tack för du gjorde mig så fin i håret!
    kram

    SvaraRadera