fredag 30 oktober 2009

Moln boxarna har anlänt!

Hallådär!

Vad härligt med fredag och fredagsmys och därefer en lång skön helg (hoppas jag)!
Inatt vaknade Neo och var varm som en bastu och på det hade han en förfärlig hosta!
Så nattsömnen har blivit störd av att ha haft en skållhet 6 åring i sängen som dessutom hostade hela natten, stackarn...
Så jag har inte några stora förväntningar på att vi kan göra något speciellt i helgen
men jag hoppas att Neos feber går ner snart!

Så idag jobbade jag bara till kl 13 för att sedan stressa hem för att avlösa Jonas som åkte senare till sitt jobb. Men jag fick trots allt vara med och packa upp varor från färg och form och se de vackra förvaringsboxarna!

Nu ska vi laga lite lite mat, vi hörs snart igen!

Kram Sofia

Vilken glädje...Idag kom de härliga moln boxarna in på Våra Små! Visst är de underbara?

3 kommentarer:

  1. Åh, va fina! Kan bara inte bestämma mig för vilken färg jag vill ha... Hmm, sonen vill ha menar jag;) Kramar Stina

    SvaraRadera
  2. Ohh så fina jag vill ha alla

    SvaraRadera
  3. Vad kostar boxarna?

    SvaraRadera