måndag 19 oktober 2009

Vinn ett presentkort!


Hej min fina vän!
Jag är så tacksam för att du är med och läser just min blogg=)!
Jag blir så smickrad och glad av alla kommentarer jag får och beröm från kunder som kommer in till Våra Små och berömmer bloggen! Tack en än gång och ett extra stort tack till dig Malin som verkligen är en trogen läsare=)!
Nu var det ett tag sedan jag hade en utlottning och nu är det dags igen eller vad säger ni??
Den här gången lottar vi ut ett presentkort på 500:- hos Våra Små.
Allt du behöver göra är att skriva ditt namn och telefonnummer i kommentarfältet och självklart publiceras det ej!!
Tävlingen börjar idag den 19 Oktober och avslutas Måndagen den 2 November!
Kanske blir det just du som vinner 500:- hos oss (perfekt julklapp)!
Lycka till!

Kram Sofia

2 kommentarer:

  1. Vet inte om de var just mig du menade men jag tog åt mig av tacket;-) Så självklart måste jag ju tacka för en bra och rolig blogg, klart man måste följa den. Hade lite abstinens under sommaren då du tog ett alldeles för långt bloggsommarlov enligt mig.

    SvaraRadera
  2. Jorå malin det var dig jag menade!
    Kram S

    SvaraRadera