tisdag 27 april 2010

Sockerkaka och kärleksprat!

Tjenixen!
Hoppas din dag har varit bra! Min har varit bra både på jobbet och här hemma.
jag bjuder på lite bilder så kan du se lite vad som hänt under dagen!


På bilden ser ni en stolt mor och dotter som snart ska sätta tänderna i Tindras första egenbakade sockerkaka!
Vi bjöd min syster Hanna och hennes son Lexus att smaka på den nybakade kakan och vi åt faktiskt upp hela den:-)! Den var bland det godaste både jag och Hanna ätit...



Syrrans son Lexus 2,5 år tyckte det var riktigt trevligt att besöka oss idag, mycket tack vare sockerkakan kan jag tro...



Vad det är härligt med barn och alla sköna kommentarer som kommer så spontant!
Idag sa vår kära son rakt ut -mamma, jag älskar kärleken.
När jag sa va? Så upprepade Neo 6,5 år -jag sa att jag älskar verkligen kärleken...
Visst var det härligt sagt!? Jag kunde inte sagt det bättre själv:-)

All kärlek till dig, kram Sofia

2 kommentarer:

  1. ja han är bra go din son.
    Kan meddela att Oliwer fick Anni och Maria som fröknar, tror de har igelkotten just nu.
    Var på föräldrarmöte nu ikväll och de verkade bra på alla sätt och vis. Lite många i klassen bara 26 och 27 i den andra. Hur många är Neo i sin klass?

    SvaraRadera
  2. Det var rart sagt! Kan bara instämma, kärleken är fantastisk!

    SvaraRadera