lördag 17 april 2010

Nu fattar jag...

Varför många medelåldersmän köper snygga bilar! Ni vet när magen växer lite, håret förflyttas uppåt och tjejerna slutar titta, då är det bara att investera i en ny snygg sportig bil. För då kollar dom... På bilen alltså men det ger ju uppmärksanhet!

Jag är ju gift med en bilhandlare som du förmodligen vet om du har följt bloggen ett tag och det gör ju att jag har kört mååånga bilar. Och jag imponeras inte så lätt!
I veckan köpte dock mannen en mustang och jag har inte ens brytt mig om att ta en närmare titt på den och jag tycker inte den är särskilt snygg.
Tills igår när jag och sonen skulle åka till Ica Maxi och valde att åka i mustangen.
För det första blev jag kär i bilen inredning och sedan i trycket i bilen som uppstod när jag gasade lite lätt...

Åååh vad coola vi kände oss jag och Neo när vi poppande körde in på ica Maxi och killar kollade in oss, förlåt bilen!

Kram en morsa med begynnande ålderskris, eller?


Här är vi jag och Neo och vårt häftiga åk*ler*...


Till och med fälgarna är en snygg liten detalj:-)


Röd skinnklädsel det gillar jag...

5 kommentarer:

  1. Vad skön du är! Tack för en jätte skojsig blogg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Jag skulle verkligen vilja ha den klädseln i min lilla polo, underbart!

    Ha en bra dag!

    //Mia

    SvaraRadera
  3. Jag vill också ha! Give me! Kofta och bil;)

    Kramar Hanna

    SvaraRadera
  4. Hej! Tänkte fråga om ni har sänghimmel till spjälsäng? en sådan som man kan montera på ett stativ som sitter på sängen?

    Mvh

    SvaraRadera
  5. Hej Susanna! Vi har stativ för himmelsängar men däremot inte själva tyget!
    Kram Sofia

    Ps stativet kostar 129:-

    SvaraRadera