fredag 9 april 2010

Fredagsmys!

Hej fina!
Idag har jag och syrran Hanna tillbringat kvällen tillsammans för ikväll är vi gräsänkor...
Jag jobbade till klockan 18 och därefter hämtade jag barnen hos "världens bästa farfar" och så styrde vi bilen mot Mac Donalds.
Så någon vällagad mat har vi inte intagit här hemma men jag och syrran har haft tjejprat och kusinerna har lattjat runt och vi blev mätta även denna dag=)

Nu ligger dock Neo i säng och Hanna har gått hem med lille Lexus och jag och Tindra ska titta på solsidan. Tänk vad kul den serien är!!

Hoppas du har en mysig fredagskväll och att din helg blir härlig!

Kramar Sofia



Våra härliga ungar...

3 kommentarer:

  1. Vad mysigt det måste va att ha systrar att hänga med!
    Kramar en med brorsor och tråkiga svägerskor...

    Ps du har en jätte bra blogg!

    SvaraRadera
  2. Å så fint det blev med den nya ytan, och stort... Måste nog kika in redan på måndag! =) Var nere på stan en snabbis idag men min H bara suckade när jag sa att jag ville gå in på "Våra Små" och kolla in utbyggnaden. Ha ha!

    Ha en fortsatt bra helg! Kraaam

    SvaraRadera
  3. Här blev de MC Donalds middag på lördags kvällen istället. Men de gick ner de med.

    SvaraRadera