onsdag 28 april 2010

Jag borde sova men...

Jag surfar på nätet istället! Till en början började jag leta efter en säng till vår prins Neo men hittar tyvärr ingen som det säger klick när jag ser...
Vi får nog ta en sväng till de olika möbelvaruhusen och se vad som finns.
Däremot hittde jag annat kul som jag visar på bilder här nedan.

Idag har jag jobbat heldag och efter det hämtade jag barnen hos farfar som hämtat barnen tidigare i skolan. Därefter bar det av till min lilla bästis Sara och vi käkade kvällsmat tillsammans. Tänk vad det är mysigt att ses och pladdra lite med en vän:-)
Jag tog massor av bilder hos Sara och när jag la in dem i datorn så var det inga som fastnat i minneskortet, kul!! Grrrr!

Min älskling är i Tyskland men kommer hem inatt och det ska bli så skönt för nu har han varit ifrån oss två nätter och är väldigt efterlängtad av både mig och barnen.


Nej,nu får jag ge mig med datorn och ska försöka komma i kontakt med John Blund för klockan 6 imorgon ringer mobilen i vanlig ordning:-(((

Vi hörs! Kramar Sofia




Visst är den underbart söt, den här lilla underbara kökssoffan från Ikea ska jag köpa nästa gång jag far dit! Jag ska ställa den på kortsidan av köksbordet och fylla den med fina kuddar i ljusrosa, vitt och kanske någon blommig:-)




Någon gång i framtiden... när vår källare är klar och färdiginredd ska jag ha en så`n
här fin sminkmöbel i mitt egna lilla dressingroom...
Det gäller att ha framtidsplaner det mår man gott av:-)



Den här gaveln fastnade jag lite för och den hittade jag på Mios hemsida.
Det är mysigt med alla färger på bilden men väljer vi den här gaveln till Neo så köper vi den i helturkost.

2 kommentarer:

  1. Det är inte ngn kökssoffa det är en barnsoffa!
    Jag har den i sonens rum, Kram

    SvaraRadera
  2. Tänk jag är som du det är hopplöst å kvällarna!

    Istället för att somna så håller jag å med datorn ja med...

    SvaraRadera