fredag 16 april 2010

Friday lovely friday...

Halloj visst är det härligt med fint väder och framförallt det är FREDAG!
Jag jobbade halvdag idag och Tindra har nu en kompis med sig hem och lillbrorsan Neo är hos en kompis.
Så här hemma är det lugnt och skönt, jag kan lova att det är en stor skillnad på när tjejer leker mot när killar leker! Känner du igen det?
Ikväll ska vi inte göra något speciellt utan bara vara familjen och äta gott och titta på tv. Känner dock lite vemod över att underbara solsidan har slutat men det spelas ju in nya avsnitt som tur är:-)

Imorgon ska våra goda vänner Marie o Jocke och deras två barn komma hem till oss.
Så nu tinas oxfilèn och tanken är att den ska grillas imorgon!
Någon som vet om det blir grillväder?

Ha en mysig fredagskväll! Kram Sofia <3



Våra Smås underbara Alexandra har en minst lika underbar pappa! Se vad han kom in med till oss en ros och lite bubbel, så ikväll ska jag allt bubbla...



Om du inte provat den här fantastiska krämbulle kakan så rekommenderar jag den verkligen! Den brukar jag köpa hem så gott som varje fredag för att fira helgen<3



Tokiga ungar nuförtiden! Tindra och hennes bästis umgås på sitt egna lilla vis, de turas om att spela Nintendo Ds men nu fick jag nog och sa till dem att gå ut och leka med varandra=)


Pratade precis med Neos kompis Oliwers mamma och hon berättade att hon bjudit killarna på pannkakor.Oliwer hade ätit 4st och Neo(min son) hade ätit 10 st!!
Jag frågade Malin om det var plättar hon menade men nejdå det var normalstora pannkakor...
Jag är chockad...

1 kommentar:

  1. Ha ha ha, jag har oxå en sån där pannkakas-son.
    Kan äta hur mkt som helst, men annars knappt intresserad av mat.
    Visst e det skillnad på pojk/flicklek, o ja!

    trevlig helg.
    Kram Sofi

    SvaraRadera