torsdag 8 april 2010

En härlig känsla!

Åååh vilken härlig känsla jag har i kroppen nu, nästan som att vara nykär...
Som du vet så har det varit mycket med allt vi har varit sjuka om vartannat och därefter har vi försökt att färdigställa vår utbyggnad av Våra Små!
Och nu äääntligen är den klar och det blev sååå bra! Jag bjuder dig på bilder här nedan!
Hoppas du har haft en fin påsk och att våren även har kommit till dig=)...
Jag har ju inte bloggat på mer än en vecka men oj vad jag har längtat och nu när tid finns igen så har jag massor jag vill dela med mig av!
Men jag vill inte trötta ut dig he`he så jag nöjer mig med att visa vad vi sysslade med på påskafton!

Vi hörs snart igen! Kramar i massor "happy mama"




Här får du en liten inblick från vår nya fina del i butiken. Jag vet att jag är väldigt osvensk nu (väldigt amerikansk) men jag är såå stolt och det blev så fint!



Som du förmodligen märkt så älskar vi på Våra Små molnen och nu har de fått ännu mera plats i butiken=)






Här är vuxengänget samlat. Vi var 9 vuxna och 6 barn på påskafton.


Jonas och jag bjöd på ett tradionellt påskbord.



Oj,oj,oj vad vi tjattrade under kvällen. På bilden syrrorna och vännen Mickan


Vi säljer inte bara barnvagnar ibland äter vi och dricker gott också!!



Lilla Sindra 8 månader firade sin första påsk...



Efter lek och stoj så försvann lille Sack 4 år och jaáh ni ser själva vart vi fann honom... En ryamatta kanske är skönare än sängen, skratt!



Här sitter kidsen på påskafton och äter mat. Det är så gulligt att även om de är i olika åldrar så har de så kul ihop=)



Neo kom på ideèn att ta med kusin Lexus och påska, för Neo menade på att alla skulle tycka att Lexus var så liten och söt och då skulle han få mera godis! Smart son va?



Jag måste ta ett foto innan vi går sa jag, och då sa barnen i kör -vi vet mamma det gör du ju varje år...

3 kommentarer:

  1. Hahaha han är så söt Neo, klart han har fattat poängen. Tyvärr gjorde inte Oliwer de förra året, då han bjöd med Emil 28 år istället.
    Behöver jag säga att de inte öppnades vid en enda dörr.
    Nu till butiken, ni verkar ha fått de jätte fint, nu bara måste jag ju titta in någon dag framöver.

    SvaraRadera
  2. Åh vad fint det blev!!! Ska bli kul att se mer när vi kommer hem, bara några dagars värme kvar...
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  3. Men OJ så mycket fint, jag får akut lust att spendera alldeles för mycket pengar därinne. Och klart du ska känna dig stolt!

    SvaraRadera