lördag 24 april 2010

Jag har bajsat i din hand!


Jag har jobbat idag och när jag kom hem möttes jag av den här lilla herr´n som bubblar konstant (syrrans son Lexus).
Idag sa Lexus: -Hej Fia jag har bajsat i din hand!
Vad sa du sa jag och då upprepade han meningen igen och min dotter Tindra fyllde i hans ord och sa til mig att det stämmer mamma han har bajsat i din hand!
Och då gick det upp ett ljus för mig att när Lexus var nyfödd och jag skulle byta blöja på honom så kissade han först och sedan bajsade han i min hand...
Jag och hans mamma pratade om denna händelse och skrattade gott åt den för ett par veckor sedan.
Detta har alltså etsat sig fast i lille Lexus 2,5 år minne som numera tycker allt som har med bajs att göra är superkul...




Tänk hur det kan bli...
Det räknade nog inte Jonas Bergström med när han föll ner på knä inför prinsessan Madeleine att hans lilla snedsteg skulle komma fram!
Men tänk sanningen kommer alltid ikapp och nu mister Jonas flotta middagar på slottet.
För idag har hovet gått ut med information om att förlovningen är över mellan lillsessan och Jonas Bergström!
Korkat av JB att inte kunna hålla tassarna i styr...


Det var allt fån mig idag!

Nu ska jag och familjen njuta av en härlig lördagskväll, kramar Sofia

Ps Tack för mattipsen igår det slutade med hämtpizza men nu har jag ngt att ta till kommande fredagar...
Ikväll blir det småplock för vår del:-)

1 kommentar:

  1. Tänk vad dom små snappar upp mkt...haha.
    Imorgon får jag fin besök av syrrans lilla tjej, ska bli så mysigt.

    Trist med den uppbrutna förlovningen för de var ju ett så fint par. Men snesteg ska fram och förhoppningsvis finner båda lyckan på eget håll...

    Sköt om er.

    Kram Madelein

    SvaraRadera