lördag 10 april 2010

Lördag igen!

Hej, sitter nu uppkrupen i soffan och njuuuter av tystnaden...
Idag har jag jobbat i butiken och därefter har det varit full fart här hemma.
Syrran har varit här med sin son, Tindra har haft sin bästis här och Neo har sin kompis Sebastian här som även sover över.
Men nu ligger de små liven i sina sängar och själv funderar jag på hur jag ska orka ta mig upp ur soffan för att borsta mina nötter och därefter ramla i säng...

Ja vet att jag och systeryster umgås mer än flitigt men vi bor på samma gata och våra män jobbar mycket och vi trivs förskräckligt bra i varandras sällskap=)

Imorgon planeras ingenting och jag hoppas verkligen att vi lyckas hålla det och bara vara för att den här veckan, de senaste veckorna har gått i ett...
Och jag hoppas verkligen att det blir bra väder imorgon för finns det något bättre än att vara ute och mysa i trädgården?

God natt min kära vän vi hörs snart igen (inte illa nu fick jag till ett litet rim också)!


Kramar Sofia

Ps tack för alla era fina kommentarer!


Två tuffa brudar! Tindra hade turen att få följa med sin "nya" bästis Emillia och hennes föräldrar på draktränaren (bio) idag och sen avslutade de kvällen med lek hemma hos oss...


Fem barn vid middagsbordet är väll ingen match (hemma hos Hanna:-)

1 kommentar:

  1. Klart man ska hänga med sin syster, har man trevligt så har man.
    Vi har oxå ställt in oss på en lugn söndag. de får bli att göra iordning barnens cyklar och fixa lite i trädgården. Vädret ser ut att vara på vår sida iallafall.
    Ha en bra söndag kram malin

    SvaraRadera