torsdag 29 april 2010

KAOS i köket!

Halloj!

Idag har jag haft det lugnare på jobbet än hemma för när jag hämtade barnen så fick de ta med varsin komis med sig hem.
Tindra började tjata direkt jag kom till fritids att hon och Emillia ville baka när de kom hem. Jag svarade lite mumlande att vi får se...
Det är inte riktigt min grej att låta barnen hålla på i köket för det kan bli riktigt tillställt och det tycker jag är såå jobbigt:-)
Dock gav jag mig efter att Tindra tjatat sisådär 20 ggr och så fick tjejerna lova att plocka undan efter sig1 Så jag hjälpte dem att plocka fram det som behövdes och därefter fick de baka sina chokladbollar själva.
Det fnittrades hysteriskt och när jag tittade till dem efter ett tag så fick jag nästan en CHOCK!
För hela golvet var täckt av pärlsocker och två glada brudar så klart!
Jag började genast dammsuga hysteriskt och ändå har jag hittat pärlsocker lite här och var i hemmet nu efteråt!

Fina och goda chokladbollar blev det dock!

Tjingeling...



Emillia och Tindra tyckte verkligen det var toppen att riktigt få gegga in sig i smeten...



Neo försöker se söt ut för att få smaka tjejernas chokladsmet:-)!



Ceasar 5 år (Emillias lillebror) står och suktar efter tjejernas chokladbollar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar