söndag 1 november 2009

Dålig början på dagen men sen...

Jag vet att jag snart är 35 år men det är bara ett par månader sedan jag fick tips om klorin,och nu är det mitt nya badrumsberoende! Vårat kakel har vit fog och jag har provat allt för att hålla det vitt och ingenting har varit riktigt bra förräns klorinet kom in i mitt liv... För något år sedan började jag använda jim (vim)och det går inte av för hackor det heller!!
När jag röjde i Neos rum så åkte Neos soffa + bord och stolar ut i vardagsrummet och då passade barnen på att göra läskiga korvfingrar som de satte i sig...



Blev det desto bättre=)! Imorse när jag vaknade var det inte med ett leende på läpparna, Jonas har åkt till Tyskland på jobb och barnen är fortfarande krassliga!
Så min känsla för hur dagen skulle bli var en väldigt långtråkig dag!
Men skam den som ger sig vi (jag och kidsen)gjorde det bästa av dagen...
Barnen har kollat mycket på tv och spelat dator och till och med fått lite "söndagsgodis" (vad gör man inte för sina sjuka älsklingar?)!

Så när barnen har roat sig med sitt så har jag gjort stooor nytta här hemma och känner mig väldigt nöjd så här på kvällen. Jag har dammat och skurat i huset och sedan har jag och Tindra hjälpts åt att röja i Neos rum. Neo låg på sängen och godkände vad vi fick slänga, ge bort och vad han ville ha kvar på rummet.
Idag var han väldigt generös med att slänga saker mot hur han kan vara=)!
Normalt sätt brukar jag få "smygkasta" trasiga leksaker,kottar, stenar mm för vår lilleman är allt en riktig skrotnisse=).
Ja ni ser bildbevisen här ovan!

Hoppas din helg har varit bra och att du är laddad för en ny vecka!

Kraam Sofia

1 kommentar:

  1. Men shit han ser ju inte ut att ha några leksaker kvar. Vart gör ni av allt. Oliwers rum kryllar av leksaker. Fast han har massa förvaring. Han har i och försig ett väldigt mycket mindre rum oxå, kan ha med de att göra.
    Men fint blev de ändå, kanske gubben i huset ska åka på affärsresor oftare;-)

    SvaraRadera