lördag 20 mars 2010

35 år och 39,6 i feber är ingen bra kombination!

Idag har det varit tufft här hemma jag har varit sängliggandes mest hela dagen.
Tempen har legat på 39,6 som mest och det känns som om jag har svalt en kalkon!
men,men nu orkar jag dock sitta upp i soffan det är sanna mina ord tur att det finns alvedon!
Jag känner mig verkligen stressad för i helgen var det tänkt att vi skulle göra slutspurten av utbyggnaden av Våra Små:-(.

Tindra vår lilla skrålla sover borta för första gången inatt hos en kompis och det känns lite annorlunda med tanke på att jag är en hönsmamma.
Men jag känner att någon gång måste ju vara den första och hon blir ju 9 år till sommaren...
Gissa om hon var förväntansfull inför att sova borta, ikväll kommer det nog att fnittras ordentligt hemma hos Tindras kompis Emillia!

Vi hörs snart hoppas du får en underbar lördagskväll!

Kramar sjuklingen...



Ps jag måste dela med mig av vad vår lilla 6 åring sa till mig här kommer det...


I förrgår sa vår underbara son till mig bland det finaste någon någonsin har sagt till mig! Neo sa följande:mamma när jag ser dig bankar mitt hjärta hårt och jag känner verkligen hur mycket jag älskar dig! Efter dessa vackra ord till mig tillade min kära son att när han blir stor kommer han att säga detta till sin tjej...
Jag var dock tvungen att lova att inte berätta detta för Tindra och Jonas för då skulle de enligt Neo retas...

2 kommentarer:

  1. Stackare:( Hoppas att du mår bra snart igen. Va fint det Neo sagt! Längtar tills jag får höra det från min lilla prins. Massa krya på dig kramar från Stina

    SvaraRadera
  2. Stackars dig, krya på dig!
    Oj, vad hjälplös man känner sig när man har barn och är sjuk allt ska ju funka som vanligt ändå!!!

    Kram Carro

    SvaraRadera