lördag 27 mars 2010

Full rulle!

Hej fina vän!
Jag är fullt medveten om bloggtorkan som har varit här...Som du vet så har jag legat i influensa och nu när jag äntligen är på benen igen så är det fullt upp!
Mycket att ta igen på jobbet och dessutom i hemmet, suck!
Så nu tar jag en liten kort pause för att sedan återvända med härliga bilder på nyinkommet och sist men inte minst vårt stora projekt "den nya delen i butiken".
Hoppas du har förståelse och kikar in om ngn vecka igen för då min vän är allt som vanligt igen=)!

Ps Vi är inte helt klara med vilken dag nyinvigningen kommer att vara på Våra Små, men tanken var att det skulle bli nästa vecka men nu lutar det mer åt veckan efter påsk. Men håll utskick här på bloggen eller på Våra Smås Facebook sida för där kommer jag informera om när invigningen är. Och jag kan säga att då lönar det sig att komma för då ska vi fira med fina erbjudanden...

Ha en riktigt bra Lördagskväll! Kramar Sofia

Ps Själv ska jag/vi ta hand om en stackars magsjuk son...det går för runt ibland!




Ps Ikea återkallar en av sina barnstolar, så om du har den till ditt barn så ska du genast lämna tillbaks den och får full ersättning tillbaks!

Och efter det... så kommer du in på Våra Små och handlar en säker och snyggare matstol *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar