fredag 12 mars 2010

Kan det bli bättre fredag och dessutom solsidan?

Hej hopp! Det är fredagskväll och klockan är strax efter 22. Jag sitter här uppkrupen i soffan och har precis tittat på solsidan tillsammans med Tindra.
Vad jag älskar den serien den är så fantastiskt kul! Jag längtar redan till nästa fredag för att få se ett nytt avsnitt!
Jonas är på väg hem från Tyskland, så ikväll har det ätits Mc Donald`s hemma hos oss.
Det är en klassiker hos oss när Jonas är i Tyskland för då brukar barnens farfar hämta barnen på fritids och så handlar jag alltid med Mackedonkan på väg hem från jobbet (uppskattas både av farfar och barnen).
Sedan har vi en annan tradition när pappsen är borta och det är att barnen får sova i vår säng. Det är så mysigt och känns så tryggt att ha dem samlade när vi är ensamma hemma, mys,mys!

Nej nu måste jag sluta för nu ska jag titta på hur röstningen har gått i let`s dance!

Go kväll kära vän! Kramar Sofia



Tindra har suttit och läst och läst LasseMajas detektivbyrå ikväll medans jag har surfat på nätet, tagit ett bad och slöläst klick...



Och Neo orkade inte längre än till klockan 20.30 i vanlig ordning på fredagskvällen.
Här ligger han i vår säng och sover sin skönhetssömn...
Tänk det är konstigt men ända sedan barnen föddes så fylls jag av sååå mkt kärlek och känslor när jag ser dem sovandes. De kan ha betett sig hur illa som helst under dagen men det glöms direkt bort när jag tittar på de underbara sovandes små liven...



Lite fredagsunderhållning för en liten peng det gillar jag=).

2 kommentarer:

  1. Jaa, att se sina barn sovandes får verkligen mammahjärtat att slå en extra volt. Så fina dom är då!

    Visst e solsidan såå bra!
    Kram Sofi

    SvaraRadera
  2. Solsidan är ju bara så kul jag skrattar ihjäl mig nästan varje avsnitt önskar alla avsnitt fanns på film!
    Kram Pernilla

    SvaraRadera