torsdag 18 mars 2010

Mysig kväll på skojlandet!

Hej min vän, hoppas du har haft en bra dag. Min dag har varit toppenbra full fart på Våra små och därefter har jag varit på skojlandet med Alexandra, Madelene och deras och mina barn.
Ikväll var det lite extra festligt på skojlandet för det var olika utställare där bla ett bord med smycken, Mary kay konsulter, en massör och en frisör mfl.
Vi bjöds på jättegod pasta och det var gratis dryck,godis och glass till barnens förtjusning!
Barnen hade så kul och lekte så bra så vi mammor fick ro att sitta och prata i nästan lugn och ro...
Och jag måste ha pratat väldigt mycket för nu har jag så gott som tappat rösten,hmmm!

Ett litet tips till dig som är mammaledig eller har barn är att besöka skojlandet för det är verkligen bra där. Man kan sitta och fika och prata medans barnen busar runt, perfekt! Nu låter det som jag är bästa kompis med ägaren, skratt! Men det är jag inte,jag gillar även lek o bus men det är skönt med variation!

Nej du nu ska jag gå och lägga mig för imorgon ska jag vara på jobbet tidigt=)!

Vi hörs snart, kram Sofia


Neo tyckte det var toppen att Alexandras fina bonusson var med, för han älskar stora killar de är ju såå coola!



Alicia, Julia och Tindra festar loss på pannkakor...



Madde myser med dottern Alicia 6 år!



Och här får Alexandra skön huvudmassage (lilla Tintin har svårt att slita sig från sin mor)...



Här får jag instruktioner om hur man peelar sina händer med Mary Kay produkter, skönt med lite mammalyx=)


Finbesök på skojlandet och dessutom sprang stålmannen förbi och en clown dök också upp till barnens förtjusning...

2 kommentarer:

  1. mina barn på 4 och 5 föredrar skojlandet framför leklandet!
    Kraam Mia

    SvaraRadera
  2. Hej! Synd att skojlandet är så dyrt de skulle tjäna på att sänka entreavgiften för de drar ju ändå in pengar på allt fika!
    Tack för ordet//Bea

    SvaraRadera